poniedziałek, 29 lipca 2013

Komiks Bez Tytułu, część 2

Hej :) Dziś druga część komiksu, który chyba pójdzie w odstawkę bo jest okropny ;c
Dodatkowo skaner jakoś dziwnie poprzycinał rysunki... I ta ręka, widoczna na ostatniej stronie wygląda jakby była ręką 20334937431840984 letniej babciowinki a nie jakiejś tam 18 latki.



Eeh, nawet imienia nie mam dla głównej bohaterki ;/
Żeby było lepiej wszystko widać, należy powiększyć, gdyż zmniejszyłam obrazki ze względów estetycznych :)
PS. Moja kuzynka założyła bloga również z komiksem ;) Znajdziecie o o TUTAJ i w pasku bocznym :)

17 komentarzy:

  1. Super komiks :) A ta dziewczyna jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie próbuj go rzucić! Rysuj dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde jak ty rysujesz :) nie porzucaj go, rysuj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysujesz ładnie, masz talent, jednak... ee... nie, nie wiem do czego się przyczepić - 11 latka która musi mieć jakieś ale - ee... NIE MA IMIENIA XD Tak, dobry traf?...
    Niezzbyt... .-. :3 Heh, na pewno coś wymyślisz ^^"


    Pozdrawiam, Kinga ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, jeszcze profil - prawie na każdym blogu który daje komiksy z profilem, twarz jest niezbyt ładna. Po prostu bok jest trudny do narysowania - ja go unikam ^^"

      Już więcej nie mówię XD

      Usuń
  5. Świetny blog, na pewno będę tu często zaglądać :) Rysujesz pięknie, czekam na kolejne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. normalnie picasso :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie rysujesz :) bardzo mi się podoba :] komiks może być ciekawy, może go nie porzucaj? :)

    Dziękuję za zgłoszenie do candy na moim blogu hand-megi.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim Candy, a Tobie życzę weny do dalszego komiksowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komiks. Jestem bardzo ciekawa dalszych części (oczywiście, mam nadzieję, że będzie)! Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne jak bedziesz miała czas wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, ale interesujące. Dobry tekst z tą dłonią :D!

    OdpowiedzUsuń
  12. o ale fajnei :) zawsze chciałąm rysować komiksy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysunki superowe :) Zaobserwujesz nas ?:) Napisz w komentarzu a ja się odwdzięczę :)
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz mega charakterystyczny styl rysowania *.* podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń